Известие

Collapse
No announcement yet.

Подсветки из таблото.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Подсветки из таблото.

    Здравейте. От скоро имам Алфа 146 1.8TS обаче гледам, че това часовниче, което е над пепелника не свети.
    Има ли подсветка за него или си е така смотано. То трудно се вижда даже и през деня.

    Другото, което исках да питам е дали с болтчетата отпред на стъклото, където е скоростомера, оборотомера и т.н. мога да стигна до подветките на въпросното табло. Въх, че сложно го обясних. Тъй де - искам да сменя изгорелите лампички на скоростомера - ще стане ли със смъкване на стъклото или трябва да смъквам цялата цигания?

    Още нещо - някой може ли да ми каже какви точно са подсветките на уредите и таблото за да си накупя такива предварително.

    Мерси предварително
    Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

  • #2
    Пластмасовия капак който седи пред уредите се държи на 2 болчета инбус 3мм и на две щипки,когато щях да свалям на мойта стигнах до там ,ето в тази тема е обяснено как се откачат щипките.Относно часовника, с отделна лампичка си е,не съм сигурен колко вата беше,обаче помня,че беше 1,50лв.Коя година ти е колата и с кое табло е с кръглите духалки или с другите?
    Иначе в тази тема е показано как се сваля центрланта конзола при фейслифта,аз гледах оттук когато свалях мойта,при конзолите с кръгли духалки осветлението на централната конзола се извършва само от 2 крушки,като се свали конзолата ще ги видиш.Най-общо казано при фейслифта конзолата се държи на 2 инбуса 3мм от горния й край,един болт отверка звезда зад врътката за степените на пратното,1 болт от левия край и 1 от десния както и 2 болта зад пепелника.Пепелника се държи на 4 болта,2 в двата края и 2 в средата,за целта вадиш самия пепелник и ще видиш средните болтове.Надявам се,че съм бил полезен.

    ПП:Свалят се и 3-те врътки - за температурата,степените на парното и за клапите.Искат силно дърпане,ама на мен ми писна след 30мин мъки и само 1-та свалена,подложих на права отверка 1 працалче и леко почнах да ги напъвам врътките,ако се работи внимателно няма да надраскаш конзолата,поне аз не успях първия път да я надраскам,казвам първия път щото ми се наложи да я свалям пак,но това е една друга история.
    Last edited by Kostadin`; d.m.y г., 20:37. Основание: добавка

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от CHILIEV Покажи съобщение
      Здравейте. От скоро имам Алфа 146 1.8TS обаче гледам, че това часовниче, което е над пепелника не свети.
      Има ли подсветка за него или си е така смотано. То трудно се вижда даже и през деня.

      Другото, което исках да питам е дали с болтчетата отпред на стъклото, където е скоростомера, оборотомера и т.н. мога да стигна до подветките на въпросното табло. Въх, че сложно го обясних. Тъй де - искам да сменя изгорелите лампички на скоростомера - ще стане ли със смъкване на стъклото или трябва да смъквам цялата цигания?

      Още нещо - някой може ли да ми каже какви точно са подсветките на уредите и таблото за да си накупя такива предварително.

      Мерси предварително
      Здравей!
      Часовника си има подсветка,но не помня дали са крушки или диоди,а също и как се сменяха.
      На уредите са крушки 12V,1.2W и изглеждат така.
      След като се развият винтчетата на пластмасовата кора около уредите,тя зе издърпва.За целта волана се сваля в най-долна позиция и през отворилия се процеп между основата на волана и таблото се бърка и се натискат две пластини,които държат кората и тя се изважда доста лесно.След това се развиват четирите винтчета(май бяха имбуси),на които се държи самото табло. Откачат се буксите от таблото,а докато са откачени НЕ СЕ дава на контакт! Крушките излизат чрез завъртане на кръглите капачета отзад. После всичко по обратния ред.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Супер. Притеснявах се, че ще трябва да смъквам цялото табло.
        Колицата е 97 година с климатроник и кръгли духалки (точно като на картинките в pdf-a)

        Благодаря много

        п.п. а на километража крушките и те ли са като показаните по-горе?
        Last edited by CHILIEV; d.m.y г., 20:50.
        Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

        Comment


        • #5
          Да,на цялото табло са такива. Мисля,че и на часовника са същите,но не съм 100% сигурен.
          Last edited by Иво Кръстев; d.m.y г., 20:57.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Иво Кръстев Покажи съобщение
            Да
            Чудесно. Мерси
            Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Иво Кръстев Покажи съобщение
              Да,на цялото табло са такива. Мисля,че и на часовника са същите,но не съм 100% сигурен.
              На часовника си върви с пластмаса,от оранжевите е.Аз я мъчих да я изкарам самата крушка от пластмасата,ама не стана и ходих за друга.


              ПП:Колега един съвет:Ако крушката като я сложиш не светне,изкарай я и я обърни,щото и тоя филм го има да е сложиш от обратния край,като ги сложиш крушките на централната конзола и на часовника пробвай дали светят,щото на мен на централната конзола се беше поразместила едната(и идея си нямам как) и затова и ми светеше само половината конзола.Като ги сложиш,светни ги и ги поразмърдай да видиш дали няма да угасне,че като влезнеш някъде в дупка и като се поразмести крушката ще изгасне пак.Мойта понаиграваше,ама й направих една магия която не е за казване щото много хора няма да я oдобрят.
              Last edited by Kostadin`; d.m.y г., 23:56. Основание: ПП

              Comment


              • #8
                И още нещо за тея подсветки - като смъкна стъклото на панела със скоростомера след това цялото ли излиза напред и лесно ли имам достъп до лампите или трябва да махам стрелките и да се вкарвам в приключения ?
                Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от CHILIEV Покажи съобщение
                  И още нещо за тея подсветки - като смъкна стъклото на панела със скоростомера след това цялото ли излиза напред и лесно ли имам достъп до лампите или трябва да махам стрелките и да се вкарвам в приключения ?
                  Много сложно си го представяш. Не се маха стъклото,още по-малко пък стрелките. Трудното е да извадиш черната пластмаса,която се държи на двете винтчета,които сам си видял. След това само се развиват четири винта и се откачат две букси,а целия модул със скоростомер,оборотомер,температура и гориво се изважда.Ето как изглежда свалено Отзад ще видиш капачетата на крушките-завъртат се и се изваждат.
                  Успех! Не е трудно
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Иво Кръстев така кажи (покажи) бре, човек. Благодаря много
                    Като бивш собственик на Типо се бях нагласил за какви ли не приключения
                    Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

                    Comment


                    • #11
                      ... и да попитам за всеки случай - като се разкачат буксите трябва ли да е разкачен и акумулатора?
                      Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

                      Comment


                      • #12
                        Няма нужда да сваляш акумулатора, само разкачаш буксите и си ти. Само леко, че на тези капачета на крушките им се чупят лесно крачетата. И си смени всички крушки до една и на таблото и на средната конзола, че да не ти се налага да ги отваряш пак след някой друг месец
                        Alfa Romeo 146 1,4 T-Spark - бившата
                        Alfa Romeo 147 1,9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Мерси
                          Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

                          Comment


                          • #14
                            А колко са крушките общо ? И за километража и за централната конзола ли са едни и същи? Преди време сменях тези на парното но не можах да намеря такива крушки и сложих подобни но след няма и 4-5 дена се преебаха и сега съм решил докато не е много студено да светна таблото.
                            Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                            Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                            Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщение
                              А колко са крушките общо ? И за километража и за централната конзола ли са едни и същи? Преди време сменях тези на парното но не можах да намеря такива крушки и сложих подобни но след няма и 4-5 дена се преебаха и сега съм решил докато не е много студено да светна таблото.
                              На километража са 5 или 6, на таблото за парното са 2 + една на часовника. Всички са еднакви - 12V/1,2W
                              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                              Comment

                              Working...
                              X